TÜRKİYE’DE ÇOK FARKLILIKLARIMIZ ve ÇIKARLARIMIZ, ÜLKENİN ÇIKARLARINDA BİRLEŞMELİDİR

29 Mart 2013 Cuma yazildi.

TÜRK’ LÜGÜMLE, AYYILDIZLI AL BAYRAGIMLA, TÜRK MİLLİYETÇİLİGİMLE, TÜRKİYEDE YAŞAMAKTAN, TARİHİMLE, ATALARIMLA BEN MUTLUYUM, GURURLUYUM, ALLAHA BİN ŞÜKÜRLER OLSUN DİYORUM. YA SEN? YA SİZ?

Laz, Rum, Bosnak, Arnavut, Çerkez, Kürt, Arap, Süryani, Ermeni v.d. Kimliklerimle Türkiyede, Tüm Dünyada Türk Olarak Yaşamaktan, Ülkeye Kanım Canım Pahasına Hizmet Etmekten, Mücadele Vermekten Ben Çok Mutluyum.

Benim çıkarım, Türkiyenin çıkarlarıdır; Benim Gelecegim, Türkiyenin gelecegidir, Türkiye varsa, ben varım, sizler varsınız, bizler varız, hempimiz varız; Türkiye güvendeyse, bizlerde güvendeyiz; Türkiye zenginse, bizlerde gerçek zenginiz, Türkiye huzurluysa, bizlerde huzurluyuz; Türkiye varsa, bizler ve gelecek nesiller var olacaktır…
 
 
TÜRKİYE’DE ÇOK FARKLILIKLARIMIZ ve ÇIKARLARIMIZ, ÜLKENİN ÇIKARLARINDA BİRLEŞMELİDİR
 

0 yorum: