BEN ROBOT

21 Kasım 2014 Cuma yazildi.


(Ben Robot;  Türkçe sözlü rock müzik klibi, indirmek için aşağıdaki linki tıklayın)
 

Öğrencilik yıllarında yaşam ve okul masraflarına katkı sağlamak amacıyla müzikle, resimle, sokak şarkıcılığı ile uğraşmış biri olarak, müziklerimde şarkı sözleri ön plana çıkartılarak toplumu, gençliği ilgilendiren konular tercih edilmiştir. Robotlar insanlık yaşamında geleceğin vazgeçilmezlerdir. Ülkenin geleceği olan çocukların gençlerin beyinleri belli örgütlerin, kişilerin, partilerin siyasi çıkarları uğruna dini hurafelerle yıkanıp berbat edileceğine, çağdaş eğitimle zengin ve mutlu bir geleceğe hazırlanması Allah katında çok daha fazla sevaptır. Şarkılarla, şiirlerle, resimlerle,  kliplerle, filmlerle özellikle çocuklar, gençler olumlu yönde yönlendirilmelerinde katkı sağlamaktadırlar.

BEN ROBOTUM

 
Ben robotum ro ro ro Robot
Sizin için sevgili insanlar
Benden kaçmayın benden korkmayın
Sizin emirlerinizi yerine getiren
İşlerinizde kolaylık gösteren
Hayatta sevgide hayatta sevgide
Size zaman sağlayan
Sizin sevimli faydalı güvenilir
Ben arkadaşınız robot robot, …
 
İşsizliğin yok edilmesi
 Sefaletin giderilmesi
Mesai saatinin kısaltılması
 Yeni zamana uyum
Ancak beraber çalışmakla mümkün
 Robot ro ro, ...
Konjuktur politik yerine
Rasyonalismus çözülebilir bilmece
Ben robotum ro ro, ...
 
Bundan daha iyisi var mıdır
Robotlar sizin için çalıştığı taktirde
Bol bol zamanınız olur
Muhtaçlara yardım elini uzatmak
Kara cahilleri eğitmek
 Güneş ışığını çark etmek
Çölleri yeşertmek
 Işığı evreni keşfetmek
Robot ro ro, ...
Yeryüzünü cennete çevirmek
 Robot ro ro, ...
 
Ben robot, ...
 Sizin için sevgili insanlar
Ben hasta olmam
İş yerinden hiç kaytarmam
Şunu bunu seçmem nazlanmam
Ağırdır pistir demem
Sağlığa aykırıdır diye kaçmam
Monoton Politon seçmem
Robot, ...
 İşinizi çabuk yüksek kaliteyle
En ucuza mal ederim
Ben robot, ...    
Sizin için sevgili insanlar
Ben robot ro ro, ...
 
DrHusso
 
 

 
 
 


0 yorum: